BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 31 July 2011

Atiqa .....

Assalamuallaikum,

                Sorry my dear, b tahu syg rindu b .. b mnx maaf sgt-sgt , b cuma xtext je xjumpa sekejap je syg pas exam n b akan mengadap muka syg je jgn la risau . kejap je syg lagi 3 bulan je lagi k. sabar ea. tengs to wardah atau sesapa yang bagi she semangat .

Saturday, 30 July 2011

Bulan Ramadhan Datang Kembali.....

Assalamuallaikum,
       
              Kawan-kawan jangan lupa Niat puasa dan Doa Berbuka . hahaha cuma tolong mengingatkan je. yang ada gf ngn bf tuh jangan sembarangan batal puasa anda nanti haha. begitu juga dengan saya Mr. N. Bila la boley bersahur dengan Mrs. A . hehehe rindu she sgt-sgt . BTW                                                                        

                    "SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK"