BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 20 May 2012

back to U :D

Assalamuallaikum .
Apa habaq semua ? Semua buat apa lani , tak sambung belajaq mana~mana lagi ka? Yang dah sambung belajaq tuh tahniah la nah. Bukan senang sekarang ni nak dapat sambung belajaq dengan keputusan terbaik cena sekali pun. Semua ni ada had dah , ramai dah budak pandai kat Malaysia ni , tak macam zaman mak pak kita dulu , dulu nak buat Sarjana Muda dengan keputusan SPM pun dah bole da .

Jadi budak U kena lagu ni ye tak ? :D
Susah sekarang nak sambung belajaq kalau dengan keputusan cukup~cukup makan jea , dapat tawaran kolej swasta banyak la , tapi tak mampu . Nak pi tu tak pa , nanti nak kena bayaq balik Ya Allah bukan setahun dua boleh selesai tu , beranak~pinak pun tah belum tentu lagikan . 

Sekarang Naqib dah berhenti kerja , so terpaksa la menganggur kejap HAHA . Naqib redha jea apa yang Naqib dah buat dan apa pun kena terima jela . Hampa yang dah sambung belajaq tu best tak dia sana , macam mana dengan "oreantation" . Nanti hampo semua kena la bertungkus lumus dalam mencari apakah idea atau tajuk projek tersebut sebelum mencari Penyelia (Supervisor) yang sesuai betoi dak? :D




No comments: