BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 28 January 2012

hangout with "si dia"


Assalamuallaikum.
Sejak habis SPM 2011 aku selalu menghabiskan kerja dengan "melepak" . Tapi kebanyakan aku keluar dengan "si dia" . Bukan tak nak kerja tapi, minta tapi buat tatau ja , buat aku geram kot . Tapi kalau jadi aku kerja , aku jadi budak "caltex" jea . HAHA tapi dengaq~dengaq gaji best gak . HEHE . dah la aku ni tak tunaikan permintaan orang lagi ni kata nak belanja "elmo clothing" kat budak mana tah :D . Sabaq na, aku tak lupa pun , cuma duit tak cekang lagi , ngeeeeeeeeeeee. Hari~hari sekarang bosan la jugak duduk rumah ni , tidak dulu~dulu ada la jugak aktiviti kat sekolah . Sekarang baru nak teringat "school" :D , masa zamam "school~school" dulu tak mau ingat macam ni pun. Jangan marah naa kalau aku cakap ni lain~lain topik. Sebab aku memang tak pandai nak "story" kat orang HAHA terukNya aku nieh.


picture ni ditangkap oleh Mohd Azhari iaitu "BRO" baru aku HAHA *JK
tapi cantik dak kalau macam ni hehe. Aku ni bukan pandai nak mengedit sangat~sangat macam photographer betoi~betoi tuh . Tapi aku seronok sangat mengedit gambaq . haha padahal buruk gila gambaq ni aku edit. Sayang , Muhammad Naqib seronok sangat dapat keluar dengan sayang ^_^ . ilysmymrselmoskinny <3.
picture ni "si dia" yang edit heee macam pelawok pulok aku ni :D
Sumpah best keluaq dengan dia , syok usha "si dia" senyum , makan , gelak , macam~macam lah hehe.

picture ni ditangkap oleh Nuraini Wardah , budak yang selalu kata aku "blurr" . Dia kot blurr lagi dari aku HAHA *JK
thanks nah snap picture kami dua. heeeee

Wednesday, 25 January 2012

with them


Azhari Wahab with Nuraini Wardah.
Depa sesuai kot, haha joke. BTW best keluar dengan mereka, sebab ketawa macam dunia depa kot :D


with "Si Dia"
Apasal la aku nampak macam aku ni "gumuk" jea . BTW aku happy sangat sebab dapat keluar dengan dia. Dia comel sangat bila kadang~kadang tu aku curi~curi pandang dia makan, ketawa, senyum :D sukanya aku heeeeeee. 
with them
Azhari Wahab dia kata dia macam gergasi dalam "wall facebook" aku HAHA, sebab dia yang paling besar.
Nuraini Wardah dia kot yang paling ketod,HAHA btw suara "gelak" dia kalah Azhari Wahab kot.
Nur Atiqah selalu happy with them, aku tak payah tanya la aku budak paling "blurr" kot. HAHA pendiam gila .
susah nak cari kawan macam hampa , sebab hampa memang best :)

Monday, 16 January 2012

My Mrs Elmo

Janji~janji Nur Atiqah
*jangan tidur lambat
*jangan makan meggi
*jangan tinggal solat
*jangan tinggal Naqib

Janji Nur Atiqah Naqib  pegang sampai akhir hayat Naqib. Thanks sangat~sangat sebab Nur Atiqah terima Naqib seadanya. Naqib bahagia sangat di sisi Nur Atiqah. Naqib minta maaf sebab selalu susahkan Nur Atiqah . Naqib cuma manusia biasa tak sempurna macam kehendak Nur Atiqah. Naqib akan cuba beri kebahagiaan kepada Nur Atiqah selagi Naqib mampu. Naqib cuma nak Nur Atiqah. Dulu Naqib malu nak bagi tahu yang Naqib sukakan Nur Atiqah. Tapi Naqib minta maaf tau sebab penuhkan status Naqib yang merapu dalam wall "facebook" Nur Atiqah. 

ILOVEYOUMRSELMO :)
Hope Nur Atiqah suka tau dengan pic yang Naqib edit ni. Tak lah cantik sangat tapi Naqib rasa comel la pic ni. HEHE
owl city
ni pic yang Nur Atiqah suka . Nur Atiqah suka owl sebab kepala owl berbentuk "love" . Comel sebab tu Naqib juga suka pic nieh. Thanks tau Nur Atiqah . Naqib suka sangat~sangat.

Tuesday, 10 January 2012

Hello, aku sekarang memikirkan masa depan aku nak kerja apa nanti. Aku takut nanti aku tak  dapat dalam bidang yang aku nak aku kena cari yang lain jela . Sekarang ni aku  nak fikir aku ni layak dak jadi "male nurse" or "photographer" . Dua~dua aku minat tapi aku tak tau lagi, kena tengok result SPM aku nanti la kan. Yela, kita nikan manusia, hanya mampu merancang jea Allah jea akan menentukan kita. Aku ni dulu kat sekolah dah la pemalas bukan rajin sangat , cuma last minit jea aku sedar yang belajar tu penting dalam kehidupan aku suatu hari nanti. Thanks Nur Atiqah kerana sedarkan Naqib tidak tak tahu la SPM pun buat alah kadar macam PMR dulu jugak. By the way, saya percaya saya jugak boleh dapat macam manusia lain boleh dapat. Kemewahan , kebendaan, kebahagiaan insyaallah kita akan dapat apabila kita berusahakan :) .






Photographer
adakah ini yang aku jadi nanti?
Male Nurse
Ataupun yang ini aku akan jadi suatu hari nanti ?








































Thanks kepada sesiapa yang sudi baca yang aku merapu ni. :) saya berharap kita ada wawasan hidup :)
Betul cakap Fitri Fozi "rakyat Malaysia tak bodoh , tapi cuma diperbodohkan" .

Saturday, 7 January 2012

Happy Anniversary Sayang :)

First Date Kita Sayang :)

Salam ,

 Dear Atiqah ,
                       
             Hari ni dah genap 7 bulan kita bersamakan :) . B na bagi tahu sayang yang b happy sangat dengan sayang selama ni. If ada salah silap b minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki ea , eh dah macam hari raya la pulakkan :D. By the way sayang , thanks tau sebab tak pernah jemu layan b dengan baik. Sayang manja sangat dengan b tau heee. Malu lah nak cerita :) Mybe b tak tahu nak berkata~kata tapi b harap sayang faham dengan cara b ea. b ni bukannya sepandai sayang sangat. Bab bercinta boleh la dapat A+ hehe Sayang b rindu kat sayang sangat~sangat . B berharap sangat yang kita akan bersama hingga akhir hayat :').

Friday, 6 January 2012

She is my girlfriend

  Picture ni masa dia Form 4 kot kalau tak silap dia bagi tahu aku , hehe comel sangat dia berbaju kurung.  Gadis Melayu terakhir la katakan heeee, jangan terasa saja nak bergurau :D




Sorry sayang , b tidoq late sikit malam ni :D

Picture ni masa aku date dengan dia :D.
Happy sangat masa hari ni kalau boleh nak lompat katak aku kat situ , satgi dia kata aku gila pulak -,- . Heee
"Our Memories"
ILOVEYOUSOMUCHMRSA



 

My Mrs A :D

      Comel <3
                                              

     heeeee, muka lawak sayang :D
Picture ni masa 27/12/2011 time ni aku celebrates dengan dia hehe . 2 hari pulak tu celebrates birthday aku . Macam~macam la aku ni , heee dear jangan marah tau pasal pic ni :D
Sumpah comeh sayang , hehe geram eh
                                              

Tuesday, 3 January 2012

New Years!

Assalamuallaikum,

Aku dengan si dia pun dah nak dekat 7bulan. Lama jugak la, kalau nak ikutkan lama kot kalau aku tackle dia masa aku form 4 dulu :D . heee, Ops silap status pulak nie azam tahun baru . Sekarang aku baru 17 tahun 9 hari .muda lagi la katakan hehe. Aku suka hidup aku sangat sebab ada "girlfriend" . Dia selalu bagi aku semangat. Memang aku ni blurr sikit. hehe.Tapi tahun ni aku bosan la, tak sekolah, tak kerja lagi. tengah menunggu lesen tak sampai~sampai lagi :D . Aku nak ucapkan kat korang "SELAMAT TAHUN BARU" :)




          Saya sudah 17tahun . :D ni masa celebrate dengan family.
                                 
    Ni "parents" aku dan yang tengah tu Nur Ezzana .                       Nur Ezzana selalu hiburkan kami sekeluarga walaupun dalam keadaan tertekan :)

                                time ni abah belanja kami sekeluarga. sorry picture family tak complete.

Kami sekeluarga order makan macam tak makan sehari , padahal makan berapa sangat :D
Sedap sangat "pizza" tu , abah cam tau~tau ja yang aku ni suka keju .
tapi kat Kuala Nerang susah nak cari keju  :3
                                        



Yang ni "present" dari Nur Atiqah , dia bagi kat aku. then dia suruh jaga baik~baik.
bekas warna hijau tu dia suruh aku guna masa kat "U" nanti untuk simpan pen or apa~apa, tapi sekarang aku guna simpan duit hehe. Ada jugak kegunaan dia kan. Yang Mr Domo tu aku gantung kan hp aku. Dia ada satu nama dia punya Mrs Domo colour pink :D comel , tapi dia comel lagi :D ILOVEYOUELMO


       Ni pic kami berdating sebelum birthday aku ^_^background kedai makan jea :D . tapi aku selalu blurr Nuraini Wardah kawan Nur Atiqah selalu cakap aku gutu. Macam dia tak blurr :D Joke jea kawan :)) thanks sebab hampa suka aku kawan dengan Nur Atiqah
Sayang , thanks sebab jadi teman Naqib dan terima Naqib seadanya :)