![]() |
| First Date Kita Sayang :) |
Salam ,
Dear Atiqah ,
Hari ni dah genap 7 bulan kita bersamakan :) . B na bagi tahu sayang yang b happy sangat dengan sayang selama ni. If ada salah silap b minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki ea , eh dah macam hari raya la pulakkan :D. By the way sayang , thanks tau sebab tak pernah jemu layan b dengan baik. Sayang manja sangat dengan b tau heee. Malu lah nak cerita :) Mybe b tak tahu nak berkata~kata tapi b harap sayang faham dengan cara b ea. b ni bukannya sepandai sayang sangat. Bab bercinta boleh la dapat A+ hehe Sayang b rindu kat sayang sangat~sangat . B berharap sangat yang kita akan bersama hingga akhir hayat :').





No comments:
Post a Comment