BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 21 July 2011

She leave me only 1day...

21/7/2011

Assalamuallaikum,

                Hey , Good Evening.... today i'm very sad because she leave me .... T-T alorh speaking st td,.. haha dia pergi kem hari ini so boring la ak mlm n hehehe tak ada dia. Miss la kt dy .. hehe padahal baru text td kejap sebelum dy pg td... Kelmarin ak jumpa dy, happy sgt tgk muka dia dan xpernah jemu bila bersama dengan dia . Harap ak ngn dia kekal smpai nafas ak yang terakhir. Insyaallah kalau ada jodoh xkemana hahaha . spm pun xlepas lagi da ckp bab kawen . tp xsalahkan kalau kita berangan . Hati aku hanya mahukan dia Insyaallah ak akan kekalkn hubungan aku dan dia =)

2 comments:

NurAtiqaRodzi said...

mcm nk bwt speech dah dear .only one day je laaa ,ilysm (=

Unknown said...

ilyt, oneday pun da mcm setahun. hehe